Delivery & Returns

Αποστολές Προϊόντων

Τα mamato μπορείτε να τα παραγγείλετε από όποιο μέρος της Ελλάδας ή του υπόλοιπου κόσμου βρίσκεστε. Οι αποστολές εντός Ελλάδας γίνονται με υπηρεσία courier. Οι αποστολές στο εξωτερικό γίνονται μέσω των υπηρεσιών συστημένου ταχυδρομείου των Ελληνικών ταχυδρομείων ή υπηρεσίας courier ανάλογα με την προτίμησή σας. Οι παραγγελίες σας αποστέλλονται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων συνήθως σε 24 ώρες. Οι διαθεσιμότητες των προϊόντων αναφέρονται ενδεικτικά και δεν είναι δεσμευτικές. Στην περίπτωση που στην σελίδα κάποιου προϊόντος αναγράφεται η ένδειξη «out of stock» η παραγγελία θα εκτελείται μέσα στις επόμενες 8 εργάσιμες ημέρες, δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας παραγωγής των mamato γίνεται χειροποίητα. Σε περίπτωση που δεν μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κτλ.), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Τα έξοδα αποστολής για την  Ελλάδα είναι 4,90€, και εμφανίζονται στο σύνολο της παραγγελίας σας κατά την διαδικασία του checkout και πριν την ολοκλήρωση της πληρωμής. Σημειώστε ότι για τον σωστό υπολογισμό των εξόδων αποστολής, υποχρεούστε να δηλώσετε αληθώς την περιοχή σας και εάν αυτή θεωρείται δυσπρόσιτη, γιατί δεν θα ολοκληρώνεται η αποστολή. Ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται από 1-3 ημέρες ανάλογα με τον προορισμό.Για τις αποστολές εντός Ελλάδας παρέχεται η υπηρεσία της αντικαταβολής με το επιπλέον κόστος των 1,00€.

Τα έξοδα για τις αποστολές στο εξωτερικό υπολογίζονται ανάλογα με την χώρα και τον τρόπο αποστολής που θα επιλέξετε και εμφανίζονται στο σύνολο της παραγγελίας σας κατά την διαδικασία του checkout και πριν την ολοκλήρωση της πληρωμής. Οι αποστολές μέσω ταχυδρομείου γίνονται συστημένα, ώστε η παραγγελία σας να παραδίδεται ασφαλής και μόνο στον παραλήπτη. Οι αποστολές μέσω courier γίνονται από εταιρείες courier του εξωτερικού. Ο τρόπος και ο χρόνος παράδοσης εξαρτώνται από τις ταχυδρομικές υπηρεσίες της εκάστοτε χώρας παράδοσης.

 

Συσκευασία δώρου

Τα mamato μπορείτε να τα προσφέρετε ως δώρο. Επικοινωνήστε μέσω e-mail από το contact us του mamato, ενημερώστε μας για το εάν επιθυμείτε μια παραγγελία σας ή μέρος αυτής, να σας σταλεί σε συσκευασία δώρου και θα πληροφορηθείτε για το κόστος συσκευασίας και αποστολής.

 

Επιστροφές Προϊόντων

Στην περίπτωση που θα θέλατε, για οποιονδήποτε λόγο να επιστρέψετε την παραγγελία σας, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς. Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο άλλο από τα προϊόντα μας ή να σας επιστραφούν τα χρήματα σας σε λογαριασμό τραπέζης που θα μας υποδείξετε. Για λόγους ασφάλειας των προϊόντων, επιστροφές γίνονται μόνο κατόπιν συνεννοήσεως μέσω e-mail, στα στοιχεία διεύθυνσης που θα σας δοθούν και γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία, χωρίς να έχει ανοιχτεί ή αφαιρεθεί οποιοδήποτε μέρος αυτής, χωρίς να έχουν υποστεί οποιαδήποτε φθορά και συνοδευόμενα από την απόδειξη αγοράς. Η επιστροφή γίνεται με ευθύνη και χρέωση του πελάτη.

Όλα τα προϊόντα μας ελέγχονται για την ποιότητά τους και την ακεραιότητα της συσκευασίας τους πριν από την αποστολή τους. Σε περίπτωση που παραλάβετε συσκευασία που έχει υποστεί φθορά, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας μέσω e-mail και παραδώστε την παραγγελία προς επιστροφή στον υπάλληλο της αντίστοιχης υπηρεσίας παράδοσης, χωρίς χρέωση. Σε περίπτωση εντοπισμού ελαττώματος, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail εντός 24 ωρών από την ώρα παραλαβής και θα φροντίσουμε να αντικαταστήσουμε άμεσα την παραγγελία σας.

Delivery

It is possible to cancel your order if it hasn’t been sent. Contact us and we will help you. If your order has been sent, you will have to return the products in order to receive a refund. The freight will not be refunded. It is not possible to change your order once it has been submitted. This also includes changing the size or color of a product, removing an item, changing the delivery address or payment method. All packages are sent via  courier providers from our warehouse in Thessaloniki.

Orders are sent on Daily.

The delivery time when the package has left our warehouse is:

  • 1 -2 working days to Cyprus & Greece
  • 2-10 working days to Europe
  • 4-14 working days to the remaining destinations

If nobody is at the address when Courier makes the delivery, a note is left in the mailbox and Courier leaves with the package. Another attempt to deliver will be made the next day. A total of three attempts to deliver will be made. If delivery is not possible, the package will be returned to us. When you find the Courier note in your mailbox, contact them to arrange another delivery address,time or tell them the package can be left with the neighboors.

You can have your package delivered to your work address if this is more convenient for you. This should just be included as Delivery Address. Please note that it is not possible to make a delivery to a PO box.

The freight charge depends on your delivery address.

How much is the freight charge?

We ship all over the world, and the freight charge depends on your delivery address and your purchase amount.

Returns policy

We want all our customers to receive high quality products. If there is something wrong with the product you have received or if your delivery is not identical to your order (wrong product or if a product is missing), please contact our customer service. If you send us a mail, please include as many details as possible including your order number as well as a picture if there is something wrong with one of the products.

If you are not completely satisfied with your product, simply return the unused product(s) in its original unbroken packaging within 14 days of receipt for a refund.

When we receive the product, we will refund the value of the purchased the product, but not the original freight.

All products must be returned in their original packaging with all enclosed documentation and the packaging cannot be broken or in any other way damaged – neither can the product. Otherwise it will not be possible to obtain a refund.

You must pay for the freight to return the goods and this must also be arranged by yourself. The goods are your responsibility until they reach our warehouse. Please ensure you pack the return safely to prevent any damage to the products or boxes.

How to return a product

Please note that when you return a product it is very important to state the order number as well as your name and address. Without these details we will not be able to process your refund. Furthermore, a detailed description of the problem is necessary – if you have a claim. Remember to provide us with a receipt for your freight charges if we have to reimburse them.

Our return address is:

Fashion Manufacturing Network

Spartis 13 Stavroupoli

56430 Thessaloniki, Greece

It can take up to 14 days for us to receive your return, depending on which postal service you use. Once we have received the returned products, we will inspect them and process the refund within 48 hours.

Published by

mamatos

We empower artists, designers and curators to start and grow businesses.